I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 22, 2010

-MAJLIS PELANCARAN PRODUK BARU-




Pelancaran produk baru keluaran AL JABBAR EYE CARE ENTERPRISE yang baru ditubuhkan diah naungan AL JABBAR GROUP. Pelancaran 12 jenis produk yang akan di pasarkan oleh AL JABBAR EYE CARE diadakan di PALM GARDEN IOI RESORT kemarin jam 2 petang. Produk yang dikeluarkan lebih kepada kesihatan mata yang akan menembusi pasaran di malaysia dan bersain secara sihat dengan produk2 lain di pasaran. Majlis di meriahkan dengan acara pelancaran produk oleh CEO AL JABABR GROUP EN KAMARUZZAMAN CHE HUSSIEN. Dihadiri oleh semua tenaga kerja Al JABBAR GROUP dan para wartawan dari media tempatan serta artis jemputan ZED ZAIDI dan ZARINA AF. Produk ini yang akan memberi saingan dari segi jualan kepada produk mesin terapi DR JISM dan FAMILY DR. Ini akan mewujudkan persekitaran yang sihat untuk persekitaran perniagaan AL JABBAR yang akan terus berkembang maju dan pesat dari usaha anak2 buah dan pihak2 pengurusan AL JABBAR. SESUNGGUHNYA AL JABBAR BERUSAHA MEMARTABATKAN NAMA NYA DI PERSADA DUNIA UNTUK KESIHATAN YANG SEJAHTERA...

2 comments:

  1. saya pengguna jabbar terapi mata. bagaimanakah cara nak tahu masa yg kita perlukan semasa membuat terapi itu? boleh bagi hotline al-jabbar kajang? trimas.

    ReplyDelete
  2. hampir setahun komen yg sya beri tdk berjawab...hermm...

    ReplyDelete

AL JABBAR HEALTHCARE SDN BHD

My photo
KAJANG, Malaysia
MENAWARKAN PRODUK ALTERNATIF UNTUK KESIHATAN. PRODUK BERASASKAN TERAPI ARUS ELEKTROSTATIK SEBESAR 9000vlt DAPAT MEMBERSIHKAN SEGALA SUMBATAN DALAM SALURAN DARAH ANDA!!!!

I made this widget at MyFlashFetish.com.