I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, November 12, 2010

LUXURIOUS TRAPYSM








T.R.A.P.H.Y.S.M
  • MEWAH, BERGAYA DAN EKSKLUSIF ciri2 utama produk terbaru ini ALJABBAR LUXURY TERAPHYSM didatangkan khas dgn ketrampilan moden dan terkini.
AL JABBAR LUXURY TERAPHYSM adalah mesin terapi medan elektrostatik yg termoden diubah rekabentuknya supaya sesuai dan lebih eksklusif kepada pengguna. Membekalkan fungsi2 yg hampir sama dgn DR JISM, AL JABBAR LUXURY THERAPYSM berupaya melancarkan peredaran darah melalui getaran sebesar 60 getaran dlm masa sesaat yg dpt membersihkan sumbatan di dlalam saluran darah kita dari semua kekotoran, toksin dan plag2 kolestrol yg terhasil dr pemakanan,persekitaran ,kurang bersenam dan juga stress. Mampu mempercepatkan proses penyembuhan bg penyakit2 seperti jantung,ginjal,strok,parkinson,kencing manis,darah tinggi dan pelbagai penyakit kronik yang lain. Mempunyai 2 fungsi utama:-


HIGH VOLTAGE : bagi menggalakkan penyembuhan tulang dan mengurangkan hakisan tulang serta meningkatkan ion kalsium dalam badan. Membantu pembentukkan tulang yang kuat mempengaruhi dalam meningkatkan sistem ketahanan tubuh kita.


LIGHT WAVE ENERGY: membantu memecahkan lemak dalam badan dan mengurangkan berat badan. Mengurangkan dan mengawal kolestrol. Penggunaan light wave selama 30min bersamaan dgn 3 jam berearobik tanpa henti. Seeloknya digunakkan pada waktu pg sebelum sarapan untuk mempercepatkan proses pembakaran.


W.I.R.D.A.
0.1.9.2.5.1.5.4.4.2

No comments:

Post a Comment

AL JABBAR HEALTHCARE SDN BHD

My photo
KAJANG, Malaysia
MENAWARKAN PRODUK ALTERNATIF UNTUK KESIHATAN. PRODUK BERASASKAN TERAPI ARUS ELEKTROSTATIK SEBESAR 9000vlt DAPAT MEMBERSIHKAN SEGALA SUMBATAN DALAM SALURAN DARAH ANDA!!!!

I made this widget at MyFlashFetish.com.