I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, November 30, 2010

INFO

Bukanlah nama asing. Produk yang telah berada lebih dari 10 tahun ini sebenarnya telah banyak membantu rakyat Malaysia dalam menjaga kesihatan. Berupaya membersihkan sumbatan di dalam saluran darah yang berupa plag2 kolestrol, toksin dan asid. Ia terhasil dari pemakanan,persekitaran,stress dan juga kurang bersenam. Dengan kekuatan 9000voltan dan 60 getaran sesaat dialirkan masuk ke dalam saluran darah akan menggetarkan plag2 kolestrol yg tersumbat dan menguraikan menjadi larutan yang akan keluar melalui sistem pencernaan tubuh manusia. Mempunyai 5 fungsi utama yang dapat merawat dan menyembuhkan setiap penyakit di tubuh badan manusia melainkan pesakit kanser. Membantu merawat penyakit seperti kencing manis,darah tinggi,kolestrol,jantung,gout,parkinson,strok,buah pinggang,asma,hati,arthritis dan lain lain lagi. Diibaratkan mempunyai Dr peribadi di rumah . Penggunaan yang kerap dan konsisten akan mempercepatkan proses penyembuhan.

5 FUNGSI UTAMA

  • HIGH VOLTAGE: bagi menggalakkan penyembuhan tulang dan mengurangkan hakisan kalsium tulang serta meningkatkan ion kalsium di dalam tubuh badan.
  • NEGATIVE VOLTAGE: membantu menambahkan ion negative dan tenaga biologi dalam badan serta membuang membran sel yang tidak sihat.mampu mengperbaharui sel2 yang terbaik.
  • LOW VOLTAGE: berfungsi melancarkan korteks celeral , sistem saraf dan juga fungsi endokrin, mengurangkan ketegangan stress serta mempercepatkan pemecahan gula dalam darah.
  • LIGHT WAVE: membantu memecahkan kolestrol dalam darah.sangat berkesan untuk penurunan berat badan, dan menyembuhkan masalah yang kronik.
  • NEGATIVE IONIZER: membantu mengurangkan tekanan darah tinggi dan juga meningkatkan pottasium di dalam darah.
iwan: 0143377230

No comments:

Post a Comment

AL JABBAR HEALTHCARE SDN BHD

My photo
KAJANG, Malaysia
MENAWARKAN PRODUK ALTERNATIF UNTUK KESIHATAN. PRODUK BERASASKAN TERAPI ARUS ELEKTROSTATIK SEBESAR 9000vlt DAPAT MEMBERSIHKAN SEGALA SUMBATAN DALAM SALURAN DARAH ANDA!!!!

I made this widget at MyFlashFetish.com.