I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 6, 2009

CARA MUDAH UNTUK SIHAT

Pernah tak kita terfikir sebelum ni? Apa sahaja penyakit yang kita hidapi kini dan semua jenis penyakit yang ada dalam alam buana ni berpunca dari apa??? Baik darah tinggi,strok,kencing manis,buah pinggang,migrain,lemah syahwat,sembelit,buasir,dan mcm2 penyakit lagi yang ada melainkan disebabkan oleh virus dan genetik. Punca nya hanya satu. Ia itu disebabkan DARAH YANG KOTOR!!!.

Nape Darah Kita Kotor????

4 Faktor utama :-
  1. Pemakanan -
  2. Pencemaran
  3. Stress
  4. Krg bersenam
Hah..tekejut tak? Perasan tak, faktor2 yang ada ni memang kita bedepan setiap hari??? Rupa-rupanya, tanpa kita sedar kita sendiri menyebabkan darah kita yang awalnya bersifat alkali menjadi kotor dan berasid...Pening? Runsing?
Pecaya tak kalau saya kata, darah yang kotor ni mengandungi segala radikal bebabas, plag2 kolestrol dan toksin2 yang lama kelamaan akan menempel dan berkampung dalam saluran darah kita? Saya selalu katakan yang plag2 kolestrol ni ibarat israel dalam saluran darah kita. Kenapa? Sebab ia akan menyebabkan saluran darah kita tersumbat !!!!!!! Dah tersumbat apa lagi..Kalau tersumbat di lutut sakit lutut, tersumbat di bahu sakit bahu, tersumbat di otak??? Kita boleh dapat strok dan kemungkinan untuk mendapat barah otak.!!


No comments:

Post a Comment

AL JABBAR HEALTHCARE SDN BHD

My photo
KAJANG, Malaysia
MENAWARKAN PRODUK ALTERNATIF UNTUK KESIHATAN. PRODUK BERASASKAN TERAPI ARUS ELEKTROSTATIK SEBESAR 9000vlt DAPAT MEMBERSIHKAN SEGALA SUMBATAN DALAM SALURAN DARAH ANDA!!!!

I made this widget at MyFlashFetish.com.